Alle vil ses, høres og forstås. Det gælder for mennesker, som det gælder for brands.
Brands er lige så levende, komplekse, sammensatte og forskellige, som vi er. Man knytter sig til brands på samme måde og af samme grund, som man knytter sig til mennesker. Fordi man kan lide dem og fordi man deler værdier og holdninger med dem. Vi kalder det venskab. En relation der både er emotionelt og rationelt funderet.
FriendMaker er vores positionerings- og identitetsværktøj: Hvad står I for som brand? Hvordan forstærker vi jeres position i markedet? Og gør jeres brand til en loyal ven?
Kidde+ består af Carsten Kidde plus hans professionelle netværk. Alle dedikerede og erfarne folk. Ingen overhead omkostninger og fordyrende mellemled. Derfor fornuftige priser.
Vi tilbyder brandanalyse, strategi, grafisk design, events, content marketing, film- og bannerproduktion m.m.
80% af vores produktion er digital og målrettet de sociale medier.
Carsten har læst kommunikations- og receptionsteori. Han har udviklet FriendMaker, vores brandanalysetest og skrevet om brandingstrategi og kreativitet.
Carsten har stået for mange danske og internationale kampagner: Acer, Børsen, Carlsberg, Miele, Onfone, Pfizer, Bayer, NewYorker, Rémy Martin m.fl. Han har været lead creative i flere globale pitch for ICOM gruppen. Senest har han opnået markante resultater med Fængselsforbundet og Lollands Bank.
Han har vundet over 40 danske og internationale kreative priser samt en håndfuld effectiveness awards.
To af hans film er i top 100 over verdens bedste reklamefilm - kåret af en global IAA jury.
Vi er 12 personer i vores danske netværk og 5 i vores nordiske.
Hanne arbejder internt i netværket med projektstyring og kvalitetskontrol.