Nye hits og gamle klassikere ...

Fængselsforbundet 2021 DEN STORE FLUGT: Massiv flugt fra danske fængsler. Nej, det er ikke de indsatte, der flygter. Det er de ansatte ... Onlinekampagne med store resultater på YouTube og Facebook. 51% så de tre kampagnefilm til ende. Benchmark er 14%.

Lollands Bank case: Den lille lokalbank var ved at tabe til de stor banker. Nu var det payback time. Bevæbnet med en FriendMaker brandundersøgelse, som leverede skytset til en SoMe kampagne, gik den lille bank i krig med at tilbageerobre kunderne! 

Fængselsforbundet 2018 ALENEVAGTEN & NY Vestre Fængsel: Kampagnen startede med en container i vejsiden mellem Rønne og Allinge. Det blev den mest omtalt event på Folkemødet det år. Hvem havde stillet containeren op? Hvem stod bag budskabet? Svaret kom et par måneder senere...

Miele case: Vi løftede Miele til nye salgshøjder og brand awareness på 24 markeder. Vores film har vundet en strøm af kreative priser. To film blev årets publikumsfavorit i 4 lande. Vi anvendte FriendMaker til at give Miele brandet et globalt markedspotentiale.

Børsen case: Hvad gør Børsen unik set fra målgruppens synsvinkel? Eksempel på modtagerstyret kommunikation med stor salgseffekt.

Pfizer case: Vi havde Pfizer i 10 år og lancerede alt fra Viagra til Zarator til GP´ere og specialister - også en global kampagne for Relpax.

Vejdirektoratet case: Vi lavede en adfærdsændrende kampagne. En god idé og en god fotograf. Den viste i al sin enkelthed, hvordan man undgår ulykker med dominoeffekt ... 

Onfone case: Vi gjorde Onfone til det hurtigst voksende telebrand. Fra 4500 til 255.000 kunder på 11 måneder. Med daglig afrapportering om salget kunne vi løbende justere budskaber og priser. Vores dengang unikke prispakker - FRI tale for kun 149 - gjorde udslaget.

NewYorker case: Europæisk instore og outdoor plakater. En kampagne i øjenhøjde med målgruppen og som spejlede brandets betydning for dem.