Den bedste reklame for os er den vi laver for andre...

PRODUKTKAMPAGNE: Hér i foråret 2019 lavede vi en bolig- og billånskampagne med sloganet: Det er godt at have en god bank i ryggen. Også den satte nye standarter i markedet. Se film og annoncer nedenunder imagefilm og annoncer.

Lollands Bank: Vi foretog en FRIENDMAKER brandundersøgelse af Lollands Bank. Markedet kunne lide bankens imødekommende og lyttende adfærd samt dens store lokalkendskab - helt ned på decimaler. 

Fængselsforbundet: Kampagnen startede med en container i vejsiden mellem Rønne og Allinge. Det blev den mest omtalt event på Folkemødet. Hvem havde stillet containeren op? Hvem stod bag budskabet? Svaret kom et par måneder senere...

Miele case: Vi løftede Miele til nye salgshøjder og brand awareness på 24 markeder. Vores film har vundet en strøm af kreative priser. To film blev årets publikumsfavorit i 4 lande. Vi anvendte FriendMaker til at gøre Miele brandet mere rummeligt og få et større markedspotentiale.

Børsen case: Hvad gør Børsen unik set fra målgruppens synsvinkel? Eksempel på modtagerstyret kommunikation med stor salgseffekt.

Pfizer case: Vi havde Pfizer i 10 år og lancerede alt fra Viagra til Zarator til GP´ere og specialister - også en global kampagne for Relpax.

Vejdirektoratet case: Vi viste en ny kommunikationsvej. Vi udviklede en adfærdsændrende kampagne på baggrund af enkel og visuel idé. En idé der fungerer lige godt på print og på film. Den viser i al sin enkelthed, hvorfor man skal holde afstand i trafikken. Filmen er vist i et indslag i TV2 Nyhederne. 

Onfone case: Vi gjorde Onfone til det hurtigstvoksende mobilbrand i markedet. En business case i branchen og på CBS

NewYorker case: Europæisk instore og outdoor plakater. En kampagne i øjenhøjde med målgruppen og som spejlede brandets betydning for dem.