Nogle synes, at vi har meget tekst. Andre at vi har meget at sige ...

Virksomheder laver løbende produktforbedringer. De bør også foretage brandforbedringer, så deres brand altid er i overensstemmelse med markedets ønsker og forventninger til det. Det har vi værktøjet til.

Virksomhedens guld ligger i brandet. De fleste brands rummer uudnyttede potentialer. De er ikke appellerende nok og ikke brede nok. Mange brands kan derfor med fordel bygge deres kommunikation på en mere facetteret brandingplatform. Under "Cases" beskriver vi, hvordan vi har givet diverse brands en styrket position med øget salg og gennemslagskraft i markedet til følge.

Vi ser dit brand i en større sammenhæng. Vi udvikler kommunikation, så det indgår i tidens kommunikative netværker. Vi forener ekstern og intern branding på nye måder og med nye virkemidler. Samtidig leverer vi den analytiske og strategiske lim, der binder det hele sammen.

Branding handler om at skabe fællesskaber. Derfor kalder vi vores brandingstrategi og kommunikationsmetode for "Making friends". Vi arbejder med modtagerstyret kommunikation, hvor vi kommer i øjenhøjde med målgrupperne og knytter både rationelle som følelsesmæssige bånd mellem dem og jeres brand.

Man kan kun føle for et brand og finde det attraktivt, hvis man kan knytte menneskelige personlighedstræk og værdier til det.

Vi skaber relationer og gør kunden til en ven. Qua modtagerstyret kommunikation opbygger vi gradvist en tættere og tættere relation for at øge liking, præference og brand loyalitet.

Se cases og vores brandingværktøj, FriendMaker.

Velkommen til Kidde+. Et netværksbureau med skræddersyede og faste teams til hver kunde.