Fængselsforbundet fik value for money

Fængselsbetjente har et farligt job. Derfor ønskede Fængselsforbundet at der blev ansat flere betjente. Det skulle en kampagne op mod overenskomstforhandlingerne sørge for. Vores kampagne resulterede i 650 millioner til flere fængselsbetjente - og 536 omtaler og kommentarer i medierne. Spørgsmålet er nu. Hvad kan vi gøre for dig og de udfordringer, du står med?

 

Kampagnen startede med en container i vejsiden mellem Rønne og Allinge. Det blev den mest omtalt event på Folkemødet. Hvem havde stillet containeren op? Hvem stod bag budskabet? Svaret kom et par måneder senere...  

Annoncer i aviserne. Lysreklamer på gaderne omkring Christiansborg. Film til Youtube og Facebook - samt visninger i nyhedsudsendelser. ALENEVAGTEN var en gyserfilm og NY VESTRE FÆNGSEL viste et gysende fremtidsperspektiv. Holdningsskabende kommunikation forløses bedst med humor og ting sat på spidsen.