Onfone. Vores brandingkampagne blev en case i telebranchen og på CBS.

Da vi fik ansvaret for Onfone, havde de små 5.000 kunder. Da vi stoppede kampagnen 11 måneder efter, havde de 255.000 og var blevet det mest sælgende mobilselskab i Danmark.

Vi brugte FriendMaker til at udvikle en unik brandingplatform på et ellers meget "brandproppet" marked.

Vi udviklede bl.a. de pris-og servicepakker – 6 timers fri tale for kun 149,- kr. pr. mdr. – som i dag er blevet standart i telebranchen.

Vi udviklede ”Onfonemodellen”: Overskuelighed = Opleves som transparent = Opleves som fair pris, godt tilbud etc. i forbindelse med implementeringen af brandet. Den har vi efterfølgende brugt med succes i andre sammenhænge. Vi lavede en film med en tilhørende printkampagne hver måned. Med test&learn kunne vi løbende justere kampagnen og opnå endnu bedre resultater ved næste månedlige boost. Ring 2323 6818 - og hør nærmere.