Bliv set, hørt og forstået

Vi ser brands som var de mennesker. De har en visuel identitet og en menneskeligende brandpersonlighed, som vi kan spejle os i og knytte emotioner til. Som bureau har vi til opgave, at opbygge en venskabsligende relation til brandet. I denne proces benytter vi os af modtagerstyret kommunikation. Vi involverer modtageren og ser brandet fra dennes perspektiv. Alle vil ses, høres og forstås. Det gælder for brands, som det gælder for mennesker. Vi vil styrke vores identitet for herigennem at positionere os. Branding skal understøtte denne positionering. Og med FriendMaker kan vi se, hvordan vi bedst kan brande os i forhold til markedets ønsker og forventninger. 

 

Som netværksbureau har vi nogle fordele

Vi kan håndplukke specialister til alle typer opgaver. Og da vi ikke har nogen overhead omkostninger, fordyrende arbejdsgange og besværliggørende mellemled, kan vi også gøre det til en lavere pris.

Kidde+ udvikler alt fra brandanalyse, grafisk design, radio, events og inhouse filmproduktion til alle typer digitale løsninger. Integreret kommunikation, der matcher en ny tids medier og målgrupper.

 

Carsten Kidde. Koncept, tekst og strategi

Carsten er exam. art  i litteraturvidenskab. Han har læst semiotik og kommunikationsteori. Han har udviklet brandingværktøjet FriendMaker og skrevet indlæg og holdt foredrag om branding og kreativitet.

Carsten har stået for mange danske og internationale brandingkampagner: Acer, Børsen, Carlsberg, Miele, Pfizer, Bayer, NewYorker, Rémy Martin m.fl. Senest har han opnået markante resultater med Fængselsforbundet og en repositionering af Lollands Bank

Han har modtaget over 40 danske og internationale kreative priser.

Carsten sætter det hold som matcher kundens behov. Vi har 20 i vores danske netværk og 12 i vores internationale - bl.a. svenske og norske.

 

Hanne Rasmussen. Analyse, layout og netværksleder

Hanne har en bred bagrund indenfor hospitals- og sundhedssektoren. Hun arbejder internt i netværket og sikrer sammenhæng og kvalitet i alle led.